Najčastejšie kladené otázky

 

FAQ - Najčastejšie kladené otázky našich zákazníkov

 

S cieľom zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najvyšší komfort nákupu, túto sekciu neustále aktualizujeme a snažíme sa pridávať nové otázky s odpoveďami.

V prípade, že máte akékoľvek otázky, neváhajte ich smerovať na e-mailovú adresu: info@divamoda.sk.

 

 

1.  Môžem si kúpiť tovar z vášho internetového obchodu priamo v sídle vašej firmy alebo v predajni na Slovensku?

Áno tovar si môžte zakúpiť aj osobne v našej predajni v Divamoda, ul. 26 novembra 1510/3, 06601 Humenné . (vedľa reštaurácie YES)

 

2.  Koľko zaplatím za zaslanie balíka? 

Poštovné  a balné je 3,00 € pri platbe na dobierku, pri platbe vopred prevodom na účet 2,50 €. Nad 80 € je poštovné a balné zadarmo.

 

3.  Ako dlho trvá vybavenie objednávky? 

Všetok tovar Vám bude dodaný do 1-3 prac. dní. O zaslaní budete dopredu informovaná /telefón, email., sms/

 

4.  Je možné objednávku dodatočne upraviť? 

Ak to bude možné, budeme sa Vám snažiť vyjsť v ústrety, spojte sa urýchlene s našim obchodným oddelením tel., alebo napíšte mail. info@divamoda.sk /viď. kontakty/

 

5.  Ako môžem nahlásiť zmenu svojich osobných údajov (pri zmene bydliska, priezviska, atď.)? 

Nové údaje nám môžete nahlásiť e-mailom: info@divamoda.sk

 

6.  Môžem zakúpený tovar vrátiť? Ak áno, na akú adresu? 

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky spolu s faktúrou a vyplneným formulárom na vrátenie tovaru. Môžete tak urobiť za podmienky, že ste ho nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) tovar bude zákazníkovi vrátený späť. Tovar pošlite na vlastné náklady Slovenskou Poštou  (nie na dobierku) na adresu:

Divamoda, ul. 26 novembra 1510/3, 06601 Humenné.

Tovar zabaľte do originálneho obalu.

 

7.  Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar? 

Peniaze posielame do 14 dní, od prijatia vami vráteného balíka a to na vami uvedený účet.

 

8.  Môžem zaplatiť za zásielku prevodom?

Samozrejme môžte platiť aj prevodom na náš účet SK1609000000005126545842 /SLSP/, kde ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky.

 

9.  Je možné tovar vymeniť bez finančného vysporiadania? 

Ak si chce objednať napríklad inú veľkosť, alebo sa rozhodne pre iný tovar, vaše prianie vybavíme formou novej objednávky. V tomto prípade, ale zákazník musí počítať s opätovnou úhradou poštovného a balného vo výške 2.50€. V prípade, že si želáte tovar vymeniť v lehote do 14 dni takáto výmena bude bezplatná.

 

10.  Je možné vymeniť jednu časť súpravy, napríklad za menšiu / väčšiu? 

Súprava tvorí nedeliteľný celok, nie je teda možné meniť jej jednotlivé časti. Aj pri reklamácii a vrátení súpravy musíte odoslať všetky jej časti.

 

11.  Môžem poslať objednávku aj keď nemám "Login" a "Heslo"?

Login a heslo nie sú podmienkou na odoslanie objednávky v našom internetovom obchode. Ak ste sa u nás nezaregistrovali a teda nemáte Login a Heslo, pri objednávaní vyplňte svoje osobné údaje (meno, priezvisko, adresu atď.) do formulára pri realizovaní záväznej objednávky.

 

12.  Je možné zrealizovať objednávku aj do zahraničia? Aká je výška poštovného do zahraničia? 

Áno, objednávku je možné zrealizovať aj do zahraničia. Výška poštovného do 1,5kg je 10€. Objednávka bude expedovaná až po prijatí peňazí na náš účet.