Najčastejšie kladené otázky

FAQ - NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY NAŠICH ZÁKAZNÍKOV

 

S cieľom zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najvyšší komfort nákupu, túto sekciu neustále aktualizujeme a snažíme sa pridávať nové otázky s odpoveďami.

V prípade, že máte akékoľvek otázky, neváhajte ich smerovať na e-mailovú adresu: info@divamoda.sk.

 

 

1.  Môžem si kúpiť tovar z vášho internetového obchodu priamo v sídle vašej firmy alebo v predajni na Slovensku?

Áno tovar si môžte zakúpiť aj osobne v našej predajni v Diva Moda, ul. 26 novembra 1510/3, 06601 Humenné . (vedľa reštaurácie YES)

 
2.  Koľko zaplatím za zaslanie balíka? 

Poštovné a balné v rámci SR je 3,99€ pri platbe na dobierku, pri platbe vopred prevodom na účet 3,50 €. Nad 80 € je poštovné a balné zadarmo.

 

3.  Ako dlho trvá vybavenie objednávky? 

Všetok tovar objednaný v rámci SR Vám bude dodaný do 1-3 prac. dní. O zaslaní budete dopredu informovaná /telefón, email., sms/. 

 
4.  Je možné objednávku dodatočne upraviť? 

Ak to bude možné, budeme sa Vám snažiť vyjsť v ústrety, spojte sa urýchlene s našim obchodným oddelením napíšte mail. info@divamoda.sk

 
5.  Ako môžem nahlásiť zmenu svojich osobných údajov (pri zmene bydliska, priezviska, atď.)? 

Nové údaje nám môžete nahlásiť e-mailom: info@divamoda.sk

 
6.  Môžem zakúpený tovar vrátiť? Ak áno, na akú adresu? 

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky spolu s faktúrou a vyplneným formulárom na vrátenie tovaru. Môžete tak urobiť za podmienky, že ste ho nepoužívali! Ak budú na tovare zistené zjavné znaky nosenia (napr. zašpinenie make-upom alebo iné znečistenie, rôzne vône napr. parfém, cigaretový dym a iné..) tovar bude zákazníkovi vrátený späť. Tovar pošlite na vlastné náklady Slovenskou Poštou  (nie na dobierku) na adresu:

Divamoda, ul. 26 novembra 1510/3, 06601 Humenné.

Tovar zabaľte do originálneho obalu.

 

7.  Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar? 

Zákonná lehota na vrátenie platby je 14 dní od prijatia balíka. V prípade platby cez platobnú bránu Trust Pay bude platba vrátená prostredníctvom rovnakej platformy na ten istý účet z ktorého bola platba vykonaná

 

8. Môžem zaplatiť za zásielku prevodom?

Samozrejme môžte platiť aj prevodom na náš účet SK1609000000005126545842 /SLSP/, kde ako variabilný symbol uvediete číslo objednávky.

 

9.  Je možné tovar vymeniť bez finančného vysporiadania? 

Výmena tovaru je zdarma. Zákazník hradí iba poštovné smerom k nám. 

 

10.  Je možné vymeniť jednu časť súpravy, napríklad za menšiu / väčšiu? 

Súprava tvorí nedeliteľný celok, nie je teda možné meniť jej jednotlivé časti. Aj pri reklamácii a vrátení súpravy musíte odoslať všetky jej časti.

 

11.  Môžem poslať objednávku aj keď nemám "Login" a "Heslo"?

Login a heslo nie sú podmienkou na odoslanie objednávky v našom internetovom obchode. Ak ste sa u nás nezaregistrovali a teda nemáte Login a Heslo, pri objednávaní vyplňte svoje osobné údaje (meno, priezvisko, adresu atď.) do formulára pri realizovaní záväznej objednávky.

 

12.  Je možné zrealizovať objednávku aj do zahraničia? Aká je výška poštovného do zahraničia? 

Áno, objednávku je možné zrealizovať aj do zahraničia.

Výška poštovného do ČR, Maďarska, Rakúska, do 3kg  je 7 €. Objednávka bude expedovaná až po prijatí peňazí na náš účet. 

Výška poštovného do ostatných krajín EU do 3kg  je 25 €. Objednávka bude expedovaná až po prijatí peňazí na náš účet. 



13.  Prečo bola moja objednávka stornovaná?

Vaša objednávka bude stornovaná v prípade, že ste si zvolili platbu bank. prevodom alebo platbu kartou TrustPay a nebola na naše konto pripísaná max. do 3 prac. dni. 


14. Čo mám robiť v prípade, že som obdržala iný tovar alebo veľkosť akú som si objednala?

V prípade takejto nezrovnalosti z našej strany nám napíšte najneskôr v deň obdržania balíka email na: info@divamoda.sk, kde dostanete bližšie inštrukcie na vrátenie tovaru. Poštovné za vrátenie tovaru hradí predávajúci.


15. Čo mám robiť keď platnosť platby kartou vypršala?

V takom prípade uskutočnite prosím tradičný bankový prevod na náš účet  SK1609000000005126545842, ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom emaily. 


16.  Budem informovaná či moja zásielka s vráteným tovarom už dorazila?

Áno v prípade, že zásielku s vráteným tovarom sme už obdržali bude Vám zaslaný email.